סיכום יום חמישי הגדול – מבקש לשמוע קריאות התפעלות / דור בלוך

קודם כל, אם אפשר בבקשה מחיאות כפיים סוערות, 4 מ-4 בהימורים, לדעתי זה לא קרה לי מאז שמיליתי טוטו ופגעתי ב-4 מ-16 (זה היה לפני שהיה ווינר לצעירי הקוראים והכותבים באתר).

לא נשכח גם לציין שמדובר בערב גדול לישראלים, כשבלאט מנצח את הקליפרס, גרנט עולה לגמר אליפות אפריקה, ומכבי מנצחת עם שלשה בהארכה.

קליבלנד דורסת את הקליפרס, ועולה למקום ה-3 במזרח, וושינגטון מפסידה ונותנת עוד אין אינדיקציה שבמזרח זה רק אטלנטה, קליבלנד ושיקאגו אם האחרונה תתאפס על עצמה, דאלאס מפרקת את סקרמנטו האומללה ופורטלנד לא סופרת את פיניקס בדרך בדרך לניצחון חשוב במאבקי הדירוג האימתניים במערב.

אז בואו ניגש לאקשן:

שארלוט הורנטס 94 – וושינגטון וויזארדס 87

וושינגטון עם הפסד חמישי רצוף והיכולת הנהדרת של ג'ון וול שמתכונן לאולסטאר לא ממש עוזרת לה, כשהיא מתדרדרת למקום ה-4 במזרח בואכה מקום חמישי אם שיקאגו תנצח את משחקה הבא ותיצור לנו תיקו משולש בין שיקאגו קליבלנד וושינגטון.

בצד השני שארלוט כבר עם ניצחון שלישי רצוף, כשהיא מתבססת במקום ה-7 עם יתרון משחק על מיאמי ומשחק וחצי על ברוקלין, אז הכל עוד פתוח במזרח כשגם דטרויט שנמצאת במומנטום חיובי פחות או יותר מאז הטרייד עם יוסטון יכולה עוד לאתגר אותה, אבל עם אם שארלוט תשכיל לשלב את קמבה ווקר כשהוא יחזור מהפציעה היא בהחלט עשויה לממש את ההבטחה ולהגיע לפלייאוף לקראת דברים טובים יותר בשנים הבאות.

המשחק עצמו היה צמוד לכל אורכו כשריצת 21-7 של שארלוט ברבע הרביעי מחזירה אותה מפיגור 11 מול וושינגטון לניצחון נאה בבית. שארלוט שלטה בגדול מתחת לסלים עם 50-37, כשוושינגטוןממשיכה להיראות רכה מאוד על אף היכולת האישית הטובה של שחקניה.

וול קלע 15 והוסיף 13 אסיסטים כאשר פירס תורם 19 נקודות, ובצד השני ג'ראלד הנדרסון משתלט על משחק ההתקפה של קבוצתו עם כמה דנקים מהסרטים ו-27 נקודות.

קליבלנד קאבלירס 105 – לוס אנג'לס קליפרס 94

איפשהו ברבע השני קליבלנד יצאה למתפרצת, שלושה שחקנים שלה מול הסל, קיירי הגיע ראשון למסירת ההולכה וראה את לאב מגיע מאחוריו, ארווינג שהיה לבד לגמרי בחר להשאיר את הכדור ללאב שגמר בדאנק. זה היה שיאו של מאמץ מרוכז של הקליפרס להכניס את הכוכב שלה שהיה בכושר קליעה רע עד הערב לעניינים. התוצאה – 24 נקודות וגם 9 ריבאונדים ב 6 מ-14 מהשדה ו- 10 מ-12 מהקו.

נשמע לכם כמו קבוצה מאומנת? לי זה נשמע כמו קבוצה מאומנת.

מעבר לזה אין הרבה מה להגיד על המשחק עצמו, קליבלנד פתחה פער של 20 נקודות במחצית הראשונה וקליפרס לא הייתה בשכונה של לחזור למשחק הזה כשהיא סופגת עבירה טכנית אחרי עבירה טכנית מתוך תסכול עמוק.

רוצים עוד חדשות טובות לקאבס? ג'יימס שיחק רק 27 דקות, ארווינג רק 31 וזה היה הכי הרבה ששחקן חמישיה של הקאבס שיחק היום, כשתומפסון ודלודובה מקבלים 20 דקות כל אחד.

בצד השני הקליפרס נראו לגמרי לא בשליטה והדיבור על כך שימיו של דוק ספורים נראים רציניים יותר ויותר. איך שגלגל מסתובב. גריפין עם 16 וקרופורד עם 13 הובילו את הקליפרס.

התוצאה כמובן משקרת בגלל הרבע הרביעי שבו הכוכבים של הקאבס נחו והקליפרס צימקו מעט את היתרון בלי לסכן באמת את הניצחון של המארחים.

סקרמנטו קינגס 78 – דאלאס מבריקס 101

עזבו שטויות, תפתחו את התקציר באתר ה-NBA, תריצו לרבע השני ותראו את הסל של עומרי כספי, אין דברים כאלה.

חבל שחוץ מזה כספי קלע רק עוד זריקה אחת והקינגס הובסו בבית בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.

זה עוד נראה טוב ברבע הראשון כשהקינגס מובילים בהפרש קטן אבל בסוף הרבע השני דאלאס יצאה לריצה שהובילה אותה ליתרון 15 במחצית, יתרון שהגיע עד 29 ברבע השלישי כשמונטה אליס משתלט טוטאלית על המשחק.

לא כוחות.

אליס עם 21 ונעזר בבראה שמחליף את רונדו הפצוע, והפעם נתן תצוגה טובה עם 15 אבל רק 1 מ-5 מהשלוש ויכולת הקליעה של דאלאס ממשיכה להטריד את אוהדיה. האריס הוסיף 15 מהספסל וג'פרסון הבלתי נגמר תרם 14.

בצד השני קאזינס פתח חם עם 13 ברבע הראשון אבל סיים עם 23 בלבד בערב התקפי קטסטרופלי של הקינגס, כשרק גיי קולע דו ספרתי בנוסף לקזינס עם 11.

פורטלנד טרייל בלייזרס 108 – פיניקס סאנס 87

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והיה אפילו צמוד כשפיניקס רצים ברבע השלישי כדי לסגור יתרון מוקדם של פורטלנד ולחזור ליתרון נקודה, אבל ברבע הרביעי פורטלנד חזרה לעצמה, השתלטה על המשחק, רצה בהתקפה ועלתה ליתרון של 25 נקודות שלא נמחק.

הטרייל בלייזרס שלטו בצבע עם יתרון בריבאונד ובנקודות בצבע כשלפיניקס אין מענה אמיתי, והקיבוץ של ג'ף נמצא באיום אמיתי במאבק הפלייאוף במערב.

מרקיף מוריס תרם 18 לסאנס, ובלדסואו היה טוב עם 17 אבל דרגיץ' היה בינוני מאוד ופיניקס לא קיבלה כמעט כלום בצבע וכך קשה לנצח את אריות המערב.

ופורטלנד הגיעה בהחלט במצב רוח של אריה כשבטום ממשיך את כושרו הנהדר עם 20 נקודות, אלדרידג' ממשיך לתת דאבל דאבל בכל משחק עם 19 ו-13 ריבאונדים, וגם לופס, מתיוס ולילארד מעמידים מספרים דו ספרתיים.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

כשפגרת האולסטאר הולכת ומתקרבת, והפוקוס הולך ונסגר על הכדורסל בארה"ב לאחר תום עונת הפוטבול (וואו איזה סופרבול, וואו איזה פלייאוף), יום חמישי הגדול טומן בחובו כמה סוכריות וכמה סוגיות מעניינות כאשר שבע קבוצות פלייאוף וסקרמנטו אומללה אחת פוגשות אחת את השניה בליל אנ בי איי מבטיח.

אז בואו ניגש לאקשן.

סקרמנטו קינגס (30-17) – דאלאס מאבריקס (18-33):

דאלאס הצליחה להחזיק מעמד לא מעט מול גולדן סטייט, אבל נכנעה לתצוגה התקפית עילאית של הקבוצה החמה בליגה שקלעה עליה 128 נקודות בדרך להפסד ב-14 הפרש, כאשר סטפן קארי קולע 51, כל זאת אחרי שדאלאס קלעה 40 נקודות ברבע הראשון מול הווריורס. בהיעדרו של רונדו הפצוע בראה האריס ופלטון קלעו רק 5 מ-18 ולא הצליחו להישאר בקצב של קארי שפשוט התעלל בהם, מה שמדגיש את החשיבות של הבאתו של רונדו מלכתחילה.

כל זה נועד להגיד שדאלאס היא קבוצה ממש טובה, אבל כרגע לפחות היא כנראה עדיין לא שם, ואולי זה הזמן שבו האמירה שכל קבוצה שתעלה לפלייאוף במערב (בהנחה שאוקלהומה תשאיר בסוף את הסאנס בחוץ) יכולה לקחת את כל הקופה.

הנקודה הזאת לא צפויה לעמוד למבחן הלילה, מול אחת מקבוצות הקליעה הגרועות בליגה (מקום 29 בשלשות עם 5.2 למשחק).

הקינגס נמצאים ברצף של 9 הפסדים ב-10 משחקים ונראים אומללים בהגנה כמו גם בהתקפה כשגם החזרה של כספי לכשירות לא מצליחה להרים את הספסל שלהם שהובס 12-61 בהפסד לאינדיאנה. סקרמנטו ממשיכה להיות תלויה לחלוטין בבוגי קאזינס ואם תמשיך ככה לא יעבור זמן רב עד שהיא תאבד גם אותו כדרכם של פרנצ'ייז כושלים.

הימור: דאלאס ב-15.

 

קליבלנד קאבלירס (20-30) – לוס אנג'לס קליפרס (16-33):

לטעמי המשחק של הערב בה' הידיעה.

קליבלנד מגיעה כמובן במומנטום נפלא שנטחן עד דק ע"י פרשנים מאקרון ועד קרית עקרון. 11 נצחונות רצופים לקאבס, הרצף הארוך בליגה נכון לעכשיו, והדאגה העיקרית של בלאט וקליבלנד נוגעת כעת לשאלת הכושר של קווין לאב. בעוד שהעברת הובלת הכדור בדקות רבות לג'יימס אפשרה לכוכב לבוא לידי ביטוי יותר ואף חשוב מכך, אפשרה לקיירי ארווינג לקחת פחות זריקות רעות, ופחות החלטות רעות בהתקפה, ולהביא לידי ביטוי את התכונות הטובות שלו.

לעומת זאת לאב ממשיך להיות חלש מאוד בהתקפה עם 1 מ-7 ברבע הראשון מול פילדלפיה, כשהוא לא ניסה לזרוק כלל בשלושת הרבעים הבאים וסיים עם 5 בלבד. באותו משחק אגב לברון קלע 18 והוסיף 11 אסיסטים וזאת שורה סטטיסטית שמראה שהשחקן מביא מה דרוש ממנו בשלב הזה של העונה בקבוצה הזאת. הקאבס כבר במקום הרביעי במזרח וניצחון שלהם מול הפסד של הוויזארדס ישלח אותם אל המקום ה-3 בשוויון עם וושינגטון.

הקליפרס שנמצאים במקום ה-5 במערב מתקשים להתרומם ולהפוך לקונטנדרים של ממש (בהמשך לנאמר בפסקה של דאלאס). 34 נקודות של גריפין לא הספיקו להם במשחק הקודם מול הקאבס, ודאבל דאבל של 20 20 של ג'ורדן, לצד כמעט טריפל דאבל של פול לא הספיק להם מול הנטס. הקליפרס כעת 2-2 באמצעו של רצף 8 משחקי חוץ שלהם והם חייבים להעלות את הרמה שלהם כדי לגבור על הלברונס.

הימור: קליבלנד ב-20.

 

שארלוט הורנטס (27-21) – וושינגטון וויזארדס (19-31):

אתה מסתכל על שתי הקבוצות, האלה, על הסגלים שלהם, על המאזנים שלהם, ולוקח לך כמה דקות להבין שיש סיכוי לא רע שזה יהיה משחק סיבוב ראשון בפלייאוף במזרח. הזוי.

שתי הקבוצות האלה נמצאות במגמות הפוכות. לשארלוט יש את ההגנה הטובה בליגה החל מה-1 בינואר מה שהוביל אותם למאזן מצויין של 4-11 ב-2015 למרות פציעות של קמבה ווקר, אל ג'פרסון, ביומבו וויליאמס.

וושינגטון כבר עם 5 הפסדים רצופים, והיא באיום מצד קליבלנד לאבד את המקום ה-3 במזרח, ואולי גם את הביתיות באופן כללי עם הדברים ימשכו כמו שהם. היכולת המצויינת של ג'ון וול וברדלי ביל כבר לא מספיקה להם, וושינגטון תצטרך למצוא עוד פתרונות הלילה.

הימור: שארלוט ב-3

 

פורטלנד טרייל בלייזרס (16-33) – פיניקס סאנס (22-28):

פורטלנד שמתקשה לאחרונה, נהנתה מחזרתו של רובין לופז, כדי לנצח בקושי רב את יוטה במשחקה האחרון. שימו לב לדמיון למה שקורה בקליבלנד – החשיבות של סנטר שהו אולי לא שחקן התקפ המגוון או אלגנטי במיוחד, אבל נוכחות הגנתית משמעותית שמשנה את כל האופן שבו הקבוצה משחקת הגנה. מול אחת מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה בדמות פיניקס זה בהחלט יכול להיות משמעותי עבור פורטלנד.

שחקן נוסף שיעמוד בפוקוס הוא דמיאן לילארד שקלע רק 15 נקודות ב-27 אחוזים מהשדה ברצף שלושה הפסדים רצופים של פורטלנד. מנגד שני שחקנים שנמצאים בכושר נפלא הם למרקוס אולדרידג' עם 29 נקודות רצופות 11.5 ריבאונדים למשחוק ו-4 דאבל דאבלים רצופים, וניקולס באטום שקלע 27 כולל 6 מ-8 מהשלוש בפעם האחרונה שהשתיים נפגשו.

הסאנס ינסו להמשיך להדוף את האתגר שאוקלהומה מציבה בפניה ולשמור על המקום ה-8 במערב אחרי הכישלון ברגע האחרון בשנה שעברה. הם יתקשו לעשות זאת לאור יכולת החוץ החלשה שלהם, כשהם מתקרבים לשיא הפסדי החוץ הרצופים שלהם שעומד על 7.

הימור: פורטלנד ב-7.

Subscribe
Notify of
121 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מתן גילור
9 years ago

תודה דור.
בקשה לכל הקוראים – הבוס שלי והילדים שלו יהיו היום במשחק בקליבלנד. כל מי שמצליח לתפוס פריים עם דגל ישראל בקהל ויכול להקפיא את התמונה או לצלם בסלולרי או משהו כזה וישלח לי, אודה לו מאד.
matangilor@gmail.com

תודה מראש לכולם ויאללה דיוויד.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

אנסה לעשות print screen על הליג פס

אסף
אסף
9 years ago

ב 22.02 אני במשחק של קליבלנד ניו יורק
אין לי דגל אבל תחפשו בחור עם זקן ופיאות לא חושב שיהיו הרבה כאלה שם .
😄

עגל
עגל
9 years ago
Reply to  אסף

לך תדע אולי בזכות בלאט יבואו הרבה יהודים דתיים מניו יורק, תגלה שאתה אחד מאלף בקהל . . .
🙂

mnm
mnm
9 years ago
Reply to  אסף

דווקא במשחקים של ברוקלין וניו יורק יש הרבה חרדים

אסף
אסף
9 years ago
Reply to  mnm

כן שמעתי מחבר שבמשחקים של ברוקלין מארגנים מניין במחצית ויש אוכל כשר למהדרין

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
9 years ago

בשביל מה התמונה אבויה ? אתה שונא את הבוס ורוצה שיורידו אותו ?
תן תמונה למומי והאחיינים של סמי חזיזה יטפלו בבעייה
מומי בימים שעבד במחסן באל איי היה לו בוס זבל שאול הפרסי מומי אחרי שנהיה ביג שוט על חשבון אבא של ג'ניפר לא שכח לסגור חשבון עם הפרסי

אורן השני
אורן השני
9 years ago

תודה.

קליבלנד ב-20? לא יודע, נראה לי שיהיה צמוד ויוכרע ב-5 דקות האחרונות ע"י ההגנה העדיפה של הקאבס ולברון שיציל את המולדת.

אפלטון
אפלטון
9 years ago

או! סופסוף אפשר לקרוא לו יום חמישי הגדול בלי להתבייש.
2 המשחקים המשודרים ב-tnt חמים אש.
מאחל ניצחונות לקליבלנד סקרמנטו ופיניקס. שיוסטון ירגישו קצת בנוח עם המקום השלישי במערב.
מאחל גם ניצחון לשארלוט שיקרב את קליבלנד אל עבר המקום השלישי.

תומר שור
תומר שור
9 years ago
Reply to  אפלטון

i"ll say Amen to that

רועי ויינברג
רועי ויינברג
9 years ago
Reply to  אפלטון

יופי של מחזור.

אבל יום שישי עדיף:

קליפרס ראפטורס
באקס רוקטס
פליקינס ת'אנדר
היט ספרס

ומעל הכל
הוקס ווריורס

דייל דנטון
דייל דנטון
9 years ago

גם מחר יש אחלה משחקים, בתקווה שחמשת שחקני החודש ינצחו את הלוחמים .

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
9 years ago

פיניקס ואל איי יתנו עקיצות לפורטלנד וקליבלנד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 years ago

מומי לא טועה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 years ago

מומי טועה

דייל דנטון
דייל דנטון
9 years ago

20 הפרש קליבלנד ? אם זה מתממש אתה גאון!

אבל יותר ריאלי שיהיה משחק צמוד שיגמר בהפרש חד ספרתי.

מקווה לניצחון של פיניקס , אבל פורטלנד לא פראיירים עם החזרה של רובין לופז הם נראים הרבה יותר טוב ואם ליליארד יאפס את הידית לא רואה איך פיניקס מנצחת פה.

no funny shtuff
no funny shtuff
9 years ago

מה נסגר עם מקומות שתיים ושלוש במזרח?
הרפטורס והוויזארדס מפסידות לכל מי שרק נושם על ידן.
דוראנט בעונת שבתון, כל פעם שנדמה שהוא חוזר והרעמים על הדרך הנכונה לשמינייה, הוא נפצע בשריר החשק.

נתן
נתן
9 years ago

והאירוניה: הוא התחמק ממשחקי הנבחרת בקיץ כי פחד מפציעה…

no funny shtuff
no funny shtuff
9 years ago

ערוץ הספורט הרגיל משדר קליפרס-קאבס הלילה. אפשר לבדוק ממקור ראשון לגבי העשרים הפרש (בשידור חוזר בבוקר עם קפה ועיתון סופ"ש, כמובן).

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
9 years ago

המג'יק פיטרו את המאמן. זק ווהן

john
john
9 years ago

דור אני נורא אוהב את הסגנון שלך! כיף אדיר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 years ago

יהיה יותר קרוב ל-20 הפרש למהדקים.
יש לי הרגשה שהם יהדקו ללברונים את הצורה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 years ago

כרגיל, נפלתי על התחת

איל
9 years ago

כמאמר המשורר פ. טסי, "הלילה לא הולכים לישון".

חתוליו
חתוליו
9 years ago

יש משחקים של מכבי שלמוניקה לא שופט בהם?

איל
9 years ago
Reply to  חתוליו

שגיא נאור
שגיא נאור
9 years ago
Reply to  איל

מדהים לראות את מכבי לוקחת אליפות עם גוראן ערטין ושרון ששון להתקפה הכי חשובה של העונה.
וגם מדהים איך לא שרקו צעדים לבורשטיין בחטיפה האחרונה שלו…

איל
9 years ago

טעות שיפוט לטובת מכבי?
של סמי בכר?!?
לא יכול להיות…
;-(

Mbk
Mbk
9 years ago
Reply to  חתוליו

יש לו כרטיס עובד עם חתימה של דון שמעון

שגיא נאור
שגיא נאור
9 years ago
Reply to  חתוליו

היום הוא אנס את מכבי עם שריקות לעבירות הזויות, לא סתם הטורקים הגיעו ל-30 זריקות מהקו בלי לחדור לסל כמעט.

המשגיח
המשגיח
9 years ago

כיף גדול לצפות במשחקים של מכבי השנה

המשגיח
המשגיח
9 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

אסף
אסף
9 years ago

בהחלט משחקים מרתקים של מכבי בתקופה האחרונה
לא מומלץ לסובלים מלחץ דם ונשים בהיריון

מאוריציו
מאוריציו
9 years ago

השלשה של פארגו הזכירה לי את השלשה ההיא של שאראס, אחרי שכבר היה 0-8 לשלוש באותו משחק אגדי…

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

אני כאן למשחק הקאבס

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

גם אני

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

לאב הגיע כדי לזרוק כמה שיותר הלילה

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

לאב 4 מ-5 ל-10 נק' ב-6 נהדקות הראשונות

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

איזה היילייט של מוזגוב

מתן גילור
9 years ago

דווקא מול שחקני הפנים של קליפרס, הקו הקדמי של הקאבס חוגג. לאב הפריך חופר את גריפין כאילו היה שחקן תיכונים.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

נראה לי שלאב יהיה מעל שלושים היום
מוזגוב מתאים להם כמו כפפה ליד

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago
Reply to  מנחם לס

לא מבין מדשוע לברון יצא כל כך מהר ברבע הראשון. זאת חייבת היתה להיות החלטה מוקדמת. אולי כדי שהוא ישחק קצת ע ה-SECOND UNIT

מתר
מתר
9 years ago
Reply to  מנחם לס

זאת הרוטציה של בלאט כבר תקופה די ארוכה, מאז שלברון חזר מהפציעה לדעתי. מוציא אותו בערך 4-6 דקות לסוף הרבע הראשון ומחזיר אותו בשתי דקות לסוף הראשון ומשאיר אותו עד אמצע הרבע השני כדי שיתרום עם היחידה השניה. הרוטציה הזאת הפכה את הרבע השני מלהיות הגרוע ביותר של קליבלנד לטוב ביותר.

מתן גילור
9 years ago

איזה הבדל מהמשחק הקודם בין הקבוצות מבחינת קליבלנד. אז הם ניצחו כי ג'יימס וקיירי היו מצוינים בבידודים. היום הם נראים פשוט קבוצה מעולה.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

הקאבס נראים כמו קבוצה שיודעת איך מנצחים.
יגיעו רחוק מאד השנה

מתר
מתר
9 years ago

טעות לדעתי להשאיר את מוזגוב כשג'ורדן לא על המגרש.
אם יעשה פאולים מיותרים או יתעייף לקליבלנד אין מישהו אחר להתמודד איתו.

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

קיירי הופך לשחקן פחות מבינוני כשהוא משחק עם לברון

עומר
עומר
9 years ago

קליבלנד נראים טוב במחצית הראשונה. שולטים לגמרי מול הקליפרס

דייל דנטון
דייל דנטון
9 years ago

וואו איזה 2 מהלכים של ברון !

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

לברון של מיאמי חי וקיים

דורון האיום
דורון האיום
9 years ago

מנחם , קצת השכלה כדי שתלמד….
לברון נח 3 דק בכל רבע, זה משהו שבלאט מכניס כבר כמה זמן וזה מצליח מאד.
דבר שני- יקירי מצוין , מדהים כמה אתה מסתכל רק על נק ולא על דברים אחרים

מתר
מתר
9 years ago

דורון, קצת ענווה וצניעות, בעיקר למישהו שכנראה מבוגר ממך ובטוח חכם ממך בבקשה.
מנסה ללמד את מנחם על כדורסל, מה הלאה? תלמד את סטיבן הוקוינג על חורים שחורים?

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago
Reply to  מתר

את יצחק קלפטר על גיטרה

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago
Reply to  מתר

מתר, אל תענה לדורון הזה. הוא מתחזה שאנחנו יודעים בדיוק מי הוא. מאז שזרקתי אותו מצוות האתר הוא לא מוותר ומתחזה כגולש

דורון האיום
דורון האיום
9 years ago
Reply to  מתר

מה לא עניו פה? הסברתי למנחם דברים שהוא לא יודע, זה הכל

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

חשבנו שניפטרנו ממך אך כנראה שכמספר השמות בעולם ככה פעמים עוד תיכנס הנה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

וואו! ההשארה של קיירי ללאב… וואו

עומר
עומר
9 years ago

איזה שינוי לעומת המשחקים בתחילת העונה

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago
Reply to  עומר

לגמרי. נולדו מחדש

גל אל איי
גל אל איי
9 years ago

אני מאוד מקווה בשבילכם הנייטיבז בארץ שיש לכם אפשרות לחזות בהאם טיים שואו בטח אן טי
שאר, קני, סי ווב וארני מגישים 10 דקות מצחיקות ומהנות אפילו יותר מהמשחק עצמו
פיור אינטרטיימנט!!

sixers
sixers
9 years ago

מחצית ראשונה עד עכשיו בקליבלנד.

הגנה רצחנית ושליטה מוחלטת של הקאבס מול נערי השעשועים מ LA.

דייל דנטון
דייל דנטון
9 years ago

והנה פאול של השחקן הכי מלוכלך בליגה

מתר
מתר
9 years ago

למה ככה לקחת את התואר מגארנט?

דייל דנטון
דייל דנטון
9 years ago
Reply to  מתר

היורש הטבעי לכתר

דורון האיום
דורון האיום
9 years ago

אני מבין שיש פה חברה שפעם אחרונה ראו משחק של קליבלנד לפני הטרייד….

דייל דנטון
דייל דנטון
9 years ago

מת על המאבטח עם הקרחת של הקאבס! גדול

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

שמע, מתר, אל תענה לדורון הזה. הוא מתחזה שאנחנו יודעים בדיוק מי הוא. מאז שזרקתי אותו מצוות האתר הוא לא מוותר ומתחזה כגולש

דורון האיום
דורון האיום
9 years ago
Reply to  מנחם לס

אני שמח לשמוע שהייתי בצוות . ושזרקת אותי. כמעט חירבנתי מצחוק עכשיו

מתר
מתר
9 years ago
Reply to  מנחם לס

לא עניתי לו, אבל מי זה החצוף הזה?

מתר האיום המקורי הראשון והמוצלח
מתר האיום המקורי הראשון והמוצלח
9 years ago
Reply to  מתר

הקלידו את התגובה כאן…

דורון האיום
דורון האיום
9 years ago

בית ספר להגנה של דיוויד בלאט…..
מה עם קצת עצות בשבילו דוקטור? כמו שנתת לו לפני חודש….

עומר
עומר
9 years ago

הגנה רצחנית היום, וזה מול קבוצה התקפית מצוינת…

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

כולם שכחו כבר שבלאט ישראלי וזר. הוא נראה טבעי בתמונה, מתנהג בדיוק כמו מאמן וותיק וטוב, ועתידו מובטח לזמן רב

מתר
מתר
9 years ago

זה התחילו להלל את בלאט.

מתר
מתר
9 years ago
Reply to  מתר

תצוגת שיפוט מחרידה בקליבלנד. כמה שריקות על טכניות מיותרות נגד קליפרס.
מגוחך…

עומר
עומר
9 years ago

מחמאות של ברקלי לבלאט, כיף לשמוע. למרות שזה היה רק על האישיות!

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

השופטת חתיכה לא רעה כלל וכלל!

דורון האיום
דורון האיום
9 years ago

אז מה דוקטור? מיאמי ינצחו את הקאבס׳ בגמר המזרח?

דורון האיום
דורון האיום
9 years ago

דיאנדרה ג׳ורדן בין חמש המכוערים בליגה ללא צל של ספק

Berch
Berch
9 years ago

קליבלנד די דורכים עליהם…. לא נעים
רק שימשיך ככה 🙂

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

ובינתיים בשארלוט משחק צמוד לקראת הסוף

Mbk
Mbk
9 years ago

הקליפרס הקבוצה הכי פריארית בליגה
אם לא יעדו זאת העונה לא יעשו זאת לעולם
דוק ריברס הוא שגיאה אדירה

מתן גילור
9 years ago

ביכולת הזו של המכשפים והשוורים, לקאבס סיכוי טוב להגיע לאולסטאר ממקום 3.

מתן גילור
9 years ago

יופי שרלוט ניצחו.

דייל דנטון
דייל דנטון
9 years ago

ג׳וו וול חייב להפסיק להיות נחמד ולהתחיל לתת תצוגות כמו של קיירי עם ה51 נק

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago

חזרתי (הייתי צריךלהכניס מאמר של אלעד אייל על נצחון מכבי)

מתר
מתר
9 years ago

תצוגת שיפוט מחרידה בקליבלנד. כמה שריקות על טכניות מיותרות נגד קליפרס.
מגוחך…

מיישר
מיישר
9 years ago

דיאדרה עושה פאול ומפיל את מוזוגוב ומשתומם מהשריקה
ברקלי הקורע : הוא לא חושב שזה פאול, היה נכנס לכלא במקום אחר

מיישר
מיישר
9 years ago

קליפרס כיסחו פול נתלה על מולוטוב במכוערות ממש לא ידעו
להפסיד בכבוד. השופטים נתנו היו באוברדפאט והשלימו את החסר
בטכניות, ואמרו גם שאי אפשר לדעת מה הם אמרו לשופטים.
זה אפשר לשנוא את כל אל איי

מיישר
מיישר
9 years ago

אחרי התנהגות גריפין לזה שמטפל בו והתנהגות הקליפרס היום
אפשר להבין למה הם לא יצליחו

מיישר
מיישר
9 years ago

בלאט שהפך את המחבל מחול לזהב. איך דובי?
במקום 4 במזח של המזרח. שיצליח.
גרבג טיים עם בבביבי דיוויס

דובי
דובי
9 years ago

צ'ארלס בארקלי כזה נכס אדיר לגארבג' טיים

גיא
גיא
9 years ago
Reply to  דובי

בשביל לשרוף כל כך הרבה זמן,
צריך לפחות את פרופ' מיכאל הרסגור
(הענק! זכרונו לברכה)

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  גיא

תחשוב איזה טריו ענק נמנע מאיתנו עם מותו… יכול היה להיות איחוד של אנסקי, ערן סבאג והרסגור בתכנית שעה היסטורית אחת… זה היסטרי

גיא
גיא
9 years ago
Reply to  דובי

בין השנים 85' ל-2005 (בערך) החמצתי מעט תכניות של הצמד הרסגור את אנסקי, אני מתגעגע.
(למעט חור שחור של 3 שנים שבהם מצאתי את עצמי במקומות מוזרים כמו דיר אל באלח', נקורה, וג'אבל ח'מד)

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  גיא

איזה עושר לחיים התכניות האלה. אתה שומע אותן ומרגיש יותר ממה שהיית לפני שהן התחילו

תומר שור
תומר שור
9 years ago
Reply to  גיא

אפשר להוריד את חלק מהתכניות באתר גלצ, אחרות ברחבי הרשת – ואז לשמוע כפודקאסטים, כאשר מקפלים כביסה…

sixers
sixers
9 years ago

קליבלנד כבר נוגעת במקום השלישי הם בשיוויון עם הויזרדס.

תומר שור
תומר שור
9 years ago
Reply to  sixers

קליבלנד כבר רואה את טורנטו – אם (וזה אם גדול) שומרים על ריכוז בשני המשחקים הקרובים שאמורים (אמור זה שם של קרפיון השוחה בנהר האמור) להיות בכיס שלה – אז המקום השני

גיא
גיא
9 years ago

לברון, לאב ומוזגוב מגיעים למשחק מחר נגד אינדיאנה אחרי משחק בו אף אחד מהם לא עבר את ה-30 דקות.
ותודה מיוחדת לריברס על הנהגת ההתפרקות הרעשנית שאפשרה כל כך הרבה גרבג'-טיים.

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  גיא

איזה כיף לראות את לברון צוחק הולך לבלאט וגם הוא צוחק, במקום לנתח באיזו זווית היו הידיים של לברון כשהוא דחף את בלאט מהשופט….

גיא
גיא
9 years ago

חוסר ספורטיביות משווע מצד בלאט!
שהוציא את כל הכוכבים כל כך מוקדם, ומנע מדור בלוך לפגוע בול בתחזית ה-20 הפרש…

דובי
דובי
9 years ago

ומאיה פראטלו אחרי בארקלי ומילר עושה הרגשה ששומעים את השידור בשחור לבן. איזה צנון.

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  דובי

מייק כמובן, מאיה יש אחת והיא ישנה כרגע תודה לאל, אז לי יש זמן לראות משחק עם הקפה

גיא
גיא
9 years ago
Reply to  דובי

שחור, קלוי טרי?
כי אם כן, אני מקנא.

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  גיא

איזה קפה אחר יש?

גיא
גיא
9 years ago
Reply to  דובי

בחצי האי גרגנו שבדרום איטליה (ידוע כ"דורבן של איטליה") שוכנת עיירת נמל בשם ויאסטה. בצמוד לנמל הדייגים יש בית קפה קטן עם 3 שולחנות ודלפק ארוך שפועל החל משעתיים לפני הזיחה עד בערך 9 בבוקר. אחר כך הוא סגור עד הערב, והוא מגיש קפה לדייגים לפני צאתם לדוג לפנות בוקר.
שם שתיתי את כוס הקפה המושלמת – אספרסו קצר, מר עם מתקתקות טבעית, בעודי מאכלס את אחד השולחנות הבודדים, צופה בדייגים בחוזרם מדייג עם הנץ החמה.

הבוקר, לצערי, הסתפקתי בקפה נמס…

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  דובי

הנסיבות הן לגמרי חלק מהטעם של הקפה

IDO
IDO
9 years ago

קליפרס עומדים בתחזית השנתית שלי ומתקדמים למקום השישי! ואחרי ההפסד שלהם בטורנטו מחר הם יהיו חצי משחק ממקום שביעי.

יש מצב שגם ניו אורלינס ייכנסו בקצב הזה.

מתן גילור
9 years ago

פורטלנד-פיניקס משחק מגעיל. זורקים שם לבנים.

מיישר
מיישר
9 years ago

אין על הרסגור ואנסקי! אחחח כמה טוב שהזכרתם
הרשמור של הקריינים ומספרי הסיפורים,
חבל שבשנים הללו גיא בחר לעשות טיול במזרח הרחוק
בעצם במזרח הקרוב לסוריה, מומלץ לקרוא את חילופי
הדברים של דובי וגיא

המשגיח
המשגיח
9 years ago

סיקור מצוין, לא מאמין שבאלמר יפטר את ריברס.

דובי
דובי
9 years ago
Reply to  המשגיח

אבל תודה שזה יהיה מצחיק שהריברס בקבוצה יהיה דווקא הילד

Berch
Berch
9 years ago

ותודה על הסיקור 🙂

ישי אוהד קאבס
ישי אוהד קאבס
9 years ago

לעגל + לא צריך להביא חרדים מניו יורק, יש קהילה יהודית מאוד גדולה בקליבלנד.

עגל
עגל
9 years ago

חשבתי שהוא דיבר על המשחק בברוקלין (?)
כפיים לדור בלוך על פגיעה ב-4/4 !
שבת שלום לכל המאזינים

אורן השני
אורן השני
9 years ago

*קריאת התפעלות*

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

מה שהקאבס עשו לקליפרס מוכיח שהם על אמת.
לא מופרך להמר שהם יכולים ללכת עד הסוף

שי אבן-צור
שי אבן-צור
9 years ago

ויופי של סיקור 🙂